بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


ابراهیم قاسم پور : مربی مس را از تخم درآوردند!

ابراهیم قاسمپور در گفت‌وگویی در خصوص درگیری روز گذشته با قائم مقام باشگاه مس کرمان در هتل عنوان کرد: درگیری و اتفاق خاصی نبود همان کسی که روزی مس را می‌کوبید و می‌جوید حالا به طرفداری آقای شهبازی حرف‌های ناحقی می‌زد که من هم جواب او را دادم.
وی درباره وضعیت خود خاطرنشان کرد: استعفا نداده‌ام و منتظرم تا آقایان تکلیفم را مشخص کنند. من هم تمایلی به کار کردن در این مجموعه ندارم. آقای شهبازی می‌گوید کجای دنیا یک روز قبل از بازی سرمربی تیم اعلام می‌کند که روی نیمکت نشیند. من هم می‌گویم کجای دنیا این همه مدت با سرمربی چنین برخوردهایی می‌کنند.
سرمربی سابق مس کرمان تصریح کرد: دندان روی جگر گذاشتم و چیزی نگفتم و تمام تعهدات خود را تا روز بازی انجام دادم اما متاسفانه آقایان با من بازی کردند و دائم امروز و فردا کردند. من شفاهی اعلام کردم که روی نیمکت نمی‌نشینم اما هیچ جا در رسانه‌ها این را مطرح نکردم. شاید قلبا دوست داشتم چنین کاری کنم اما تصمیم گرفتم تیمم را هدایت کنم.

قاسمپور یادآور شد: آقایان شیطنت کرده بودند و 4-5 روز پیش، پیش از اینکه این موضوع مطرح شود با مربی مذاکره کرده بودند. آنالیز هر دیدار هم در رختکن قبل از بازی صورت می‌گیرد. آقایان یکسری مسائل را بهانه کردند و علیه من استفاده کردند.
وی با اشاره به اینکه مجوز مربی مس ساعت 3 شب صادر شده گفت: خنده‌ دار است که چگونه یک مربی بدون قرارداد روی نیمکت می‌نشیند. فدارسیون ما آنقدر بی در و پیکر است که مربی به راحتی می‌تواند مجوز بگیرد. مربی کارت دارد، نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند حالا چه طور شد یک شبه مجوز سرمربی صادر می‌شود.

بزرگترین پیروزی:

آقای قاسمپور شما که از مذاکره مدیران مس با یک مربی دیگر  از پنج روز قبل از بازی با سپاهان مطلع شده بودید،چرا همان روز در مورد عمل نکردن مدیران باشگاهتان به تعهدات مالیشان تهدید به کنارگیری نکردید!
تمام این حرفها فقط توجیه و بهانه ای می باشد برای گرفتن حقتان !که صد البته بابت آن کسی ناراحتی از خود نشان نخواهد داد،منتهی اگر تیمتان به سپاهان می باخت،آنوقت اولین کسانیکه این کار شما را مورد نقد قرار می داد ما هواداران استقلال بودیم که بخاطر عدم هدایت تیمتان در بازی با رقیب جدی تیم محبوب ما باعث عدم نتیجه گیری شده بودید!لازم است یادآوری کنیم که تیم های مس کرمان با سپاهان اصفهان از تیمهای هم خانواده و صنعتی می باشند و ....!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 6 / 10 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,هفته هجدهم,کنارگیری ابراهیم قاسمپور, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com